Saron kutsui minua liittymään omituisten otusten kerhoon. Minäkö omituinen...no ehkä ihan pikkasen;)

Tehtävänanto: "paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1.Nukkuminen. Tykkään nukkua ihan totaalisesti peiton alla. Ihan pienen pieni henkireikä on jätettävä, mutta muuten nukun peiton alla. Ihanan turvallista nukkua siellä pienessä pesässä...ja aamulla sieltä sitten mönkiikin sellainen peikkotyttö, että Rölli-vapise!!!

2. Vihkot. Minulla on joku omituistakin omituisempi himo ostaa vihkoja ja erilaisia muistikirjoja. Tosin en niihin voi mitään kirjoittaa, kun sitten ne on ihan pilalla. Tai ainakin aina harmittaa ihan simona, jos sinne jtn kirjoitan...tosin aina joskus kyllä maltan pitkällisen harkinnan jälkeen ottaa jonkun käyttöön.

3. Tv:n katselu. Tämän kortteilun myötä on telkkarin katselu jäänyt ihan minimiin. Mutta onneksi on keksitty boksit. Eli minulla on himo hommata eri sarjoja bokseina, joita sitten aina ennen nukkumaanmenoa katson. Ja aamullakin ennen töihin menoa ehtii mainiosti katsoa ainakin pikku pätkä jostain sarjasta...ja minä siis menen yleensä töihin kuudeksi aamulla. Tällä hetkellä menossa Ozin kolmas kausi...

4. Askartelu ostokset. Rakastan kaikkia nettikauppoja, ja onneksi olen niin kädetön, etten ole uskaltanut ostaa vielä ulkomailta. Ja miksi näin, on se, että kuten tuossa aiemmin vuodatinkin, tykkään ostaa hienoja juttuja, mutten sitten millään malttaisi niitä käyttää. Hienot paperit, kukkaset, nauhat ja muut koristukset...olkaa rauhassa. Teitä käytetään vain erittäin tärkeisiin kortteihin...

5. Mielikuvitus. Se on kyllä minulla aika vilkas. Yritän käyttäytyä tuntemattomien ihmisten seurassa, mutta tutut ovat kyllä joutuneet kärsimään mitä älyttömimmistä jutuista ja tempauksista. Muttakun sellaiset pienet tarinat juttujen takana on niin hauskoja...olisikohan karjalaisilla juurilla osuutta asiaan. "Ilo pintaan vaikka sydän märkäsis". Olen siis omituinen höpöttäjä...tiedetään!!!

Tämän saa napata, kuka haluaa. Luulenpa, että täälläkin blogissa käy kääntymässä muitakin omituista otuksia...