Nyt on alkanut tulla satoa. Olen noita valmiita koottuja kuvia koittanut kasailla korteiksi, ja ainakin jtn olen saanut aikaan. Mulla vaan tää tekovaihe ajoittuu jotenkin iltaan, eli sillon alkaa homma luistamaan, ja se on vähän liian myöhään, kun aamulla joudun/pääsen töihin jo kukonlaulun aikaan. Kuvia huomenna. Tänään vaan vuodatusta.

Ja olen tänäänkin hakenut sitä inspiraatiota piipahtelemalla korttiblogeissa, ja moneen uuteen olenkin eksynyt. Vitsi, että on kiva kierrellä ihailemassa ihmisten kädentaitoja. Ja jokaisella on ihan oma tyylinsä. Että ihan puppua, kun joskus olen surukseni joutunut seuraamaan keskustelua, jossa on väitetty, etteivät esim. 3d-kuvista tehdyt kortit olisi itsetehtyjä....pah...Tasan on, koska jokaisen tekijän samasta kuvasta tekemä kortti on aivan erinäköinen.

Ugh, olen puhunut ja poistun tekemään kummitädille synttärikorttia.