Saron pisti mulle meemin...vastaillaanpas sitten.

1. Miten monta blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?

Mä olen vasta niin vähän aikaa täällä blogannut, että pikainen lasku näytti 60 eri kirjoitusta. No, onhan niitä siinä. Tuolla spacessa sitten lisää.

2. Miksi aloit kirjoittaa omaa blogia nettiin?

Jotenkin vaan tykkään lukea blogeja, ja sitten joskus innostuin pistämään oman blogin tuonne spaceen. Siihen sitten vaan kyllästyin, ja alkoi olla muutenkin sellainen sillisalaatti, että päätin perustaa uuden blogin tänne ihan vaan askarteluille. Eli täällä ei hehkuteta Nightwishiä eikä höpötetä kukista.

3. Millä nettisivuilla käyt, kun olet netissä?

Siis ilman muuta blogilistan suosikit kahlaan läpi, facebookiin olen kanssa jäänyt ihan totaalikoukkuun...tai tällä hetkellä pokeripöytään. Säpo, tietty. Askartelukaupat ja askartelukammarin keskusteluistakin minut voi bongata. Ja tuo keltainen lehdistö tulee kanssa kyllä joka päivä selattua.

4. Onko sinulla omaa kotisivua netissä? (Blogia ei lasketa.)

Ei ole. Pari blogia siis löytyy kyllä.

5. Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi? Mitä kieliä?

Lontoo hyvin ja Tukholma ainakin töissä Minnan kanssa "tosi hyvin". Viroksi osaan tilata taksin ja saksaa ehkä ymmärrän, mutta en taida enää osata kuin sanoa, että "Ich kann nicht Deutsch Sprehen". Ranskaakin olen joskus lukenut, mutta....J`taime.

6. Mitkä ohjelmat seuraat tv:stä?

En oikein mitään. Olen paremminkin dvd-ihmisiä. Bokseilta vaan sarjat. Paitsi tietty Selviytyjät, American Idol ja Amazing race. Niin ja Tartu mikkiin.

7. Hissi vai portaat?

Jos olis pakko valita, niin varmaan hissi.

8. Onnen- ja epäonnen numerosi ovat?

Ainakin lauantaisin lottoa tarkastaessa omistan pelkkiä epäonnen numeroita

9. Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa.

Jaahas. Laitetaanpas tämä Susannalle, Helskylle ja Mailalle.