Kiertelin tässä näitä erilaisia korttiblogeja, ja tuntuu kyllä siltä, että kaikki vaan leimailee. Onhan ne ihan kivoja ja jotkut hahmot suorastaan suloisia, mutta....eikö kukaan tee enää 3d-kortteja muutakun minä ja Maila? No okei, onhan niitäkin siis vielä, mutta todella paljon vähemmän kuin noita leimailukortteja.

Mullakin on muutama Magnolia-kuva, joita olen kylkiäisinä saanut, mutta ensin täytyisi hommata jotkut värit. Ja kun olen yrittänyt hahmottaa, millaiset värit, niin joka blogissa on erilaisia värejä ja tusseja ja vaikka mitä. Olen tullut siihen tulokseen, että a) olen tussi-ihminen, b) pakko kokeilla. Jossain näinkin linkin, mistä sai tilata promarker-tusseja. Ehkä ne hommaan jossain vaiheessa ja sitten kokeilen, osaanko edes värittää. Siihen asti jatkan näillä "vanhanaikaisilla" 3d-kuvilla. Ja toisaalta, ei mulla ole kyllä leimasimiakaan, että ehkä täytyy nyt nuo saadut kuvat kokeilla pois ja sitten rynniä leimasinkauppaan....sikäli mikäli...

Päätän raporttini tähän, ja laitanpa vielä yhden kuvankin siitä riemusta, että maassa on taas lunta!!!!

1345766.jpg