Aina nämä blogeissa kiertävät erilaiset tunnustukset tuntuu yhtä kivoilta saada. Eli Kirsikka on halunnut tämän minulle antaa, ja olen otettu. Tästä saa voimaa ja intoa jatkaa blogin pitoa, vaikka vähän turhamaiselta kuullostaakin. Kirsikka on muutenkin aika hauska tapaus. Asutaan samalla paikkakunnalla, mutta vasta monen vuoden jälkeen tavattiin. Tosin välittäjäLiisa taisi kummallekkin selittää, kuka kukin on, mutta eihän me blondit mitään tajuttu, ennekuin nähtiin ihan livenä. Ja nyt ollaankin sitten vähän aktiivisemmin tavattu...leimailusessioita olisi taas porukalla tiedossa. Kivaa!!!

Edit: Myös Tarja antoi minulle tämän tunnustuksen. Kiitos!!! Olet ihana!!!

Edit: Myös Oliveria halusi minulle tämän tunnustuksen antaa. Kiitos!! Olen taas niin otettu.

 

Säännöt:


1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.


2. Linkitä blogiin jonka pitäjältä sait tunnustuksen.


3. Nimeä seitsemän muuta ja linkitä heidän bloginsa.(määrä vapaa)


4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät nimeämisestä.

Olen ajastanut tämän postauksen ja palaan nimeämisiin myöhemmin. Nyt messuilen ja mietin sopivia uhreja. Ja tämän plagaatin ansaitsisi niin moni blogi....